Acquisiteur gezocht

Advertentieopbrengsten zijn essentieel voor Sverige Kuriren. Zij dragen er tevens toe bij dat de vereniging betaalbare activiteiten voor haar leden kan blijven aanbieden. Daarom is het bestuur vanaf Sverige Kuriren 2017-1 op zoek naar een advertentie-acquisiteur.

Taken:

• contacten onderhouden met bestaande adverteerders
  • op eigen initiatief nieuwe adverteerders benaderen
  • de Zweeds-Nederlandse Vereniging promoten in de breedste zin van het woord.

Wij zoeken iemand die bij voorkeur Nederlands en Zweeds spreekt en schrijft, een netwerk heeft, initiatief toont, en die in de periode voorafgaand aan Sverige Kuriren (4 x per jaar) tijd wil/kan besteden aan het contact met adverteerders. Deze contacten lopen veelal via e-mail. Er zal een goede overdracht plaatsvinden.

Wilt u uw steentje bijdragen of wilt u eerst meer weten? Of kent u iemand die dit misschien wil doen? Stuur een mail naar kuriren@znver.nl of bel met de redactie: 0187 – 64 25 22.