Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/vhosts/zweeds-nederlandse-vereniging.nl/httpdocs/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5837

Workshop SMÖRGÅSTÅRTA

WORKSHOP SMÖRGÅSTÅRTA MAKEN

Zondag 10 februari, Buurthuiskamer OASE, Vrolikstraat 281, Amsterdam

Als liefhebber van Zweden, heeft u vast wel eens gehoord van smörgåstårta. Dit is simpel vertaald een soort broodtaart, een feestelijk koud buffetgerecht met allerlei vullingen, zoals paté, vis, garnalen, ham, roomkaas …., eigenlijk met alles wat u maar wilt. Omdat wij deze Zweedse delicatesse niet kennen in Nederland, serveert u dus echt iets aparts.

Simone Zoutman komt al 20 jaar in Zweden, heeft een huis aan het Vätternmeer en heeft daar ook geleerd hoe je een heerlijke smörgåstårta kunt maken. Deze kennis wil ze graag met u delen.

De workshop ‘smörgåstårta maken’ wordt georganiseerd op zondag 10 februari, van 14:00 tot ongeveer 15:30 uur.

Locatie: Buurthuiskamer OASE, Vrolikstraat 281 te Amsterdam.

Bereikbaarheid:

OV:

• Metro-station Wibautstraat (uitstappen Vrolikstraat-kant), 5 minuten wandelen.
  • Trein-station Amstel, 10 minuten wandelen of metro.

Auto:

• gratis (!) parkeren op zondag in de Vrolikstraat en omliggende straten; op de Populierenweg is veel plaats, makkelijk parkeren (om de hoek).

Het doel is om u tijdens deze workshop kennis te laten maken met smörgåstårta. U leert hoe je een vlees broodtaart voor 2 personen moet maken. U kunt na afloop het door u gemaakte product mee naar huis nemen, zodat ook uw familie en vrienden thuis kunnen genieten van dit heerlijke Zweedse gerecht. U hoeft zelf niets mee te nemen. Voor alle ingrediënten en een bord wordt gezorgd!

De kosten bedragen € 19,50 p.p.

U kunt zich t/m 8 februari aanmelden per mail; activiteiten@znver.nl of contact opnemen met Sylvia Schellevis: tel. 020-6935831
Zodra uw deelname is bevestigd, kunt u het geld overmaken op de rekening van onze vereniging NL14RABO 0159569168  Hoofddorp o.v.v. Smörgåstårta-Workshop.