NAVO-bijeenkomst van ministers van Buitenlandse Zaken in Helsingborg

Op 21 en 22 mei was Zweden gastheer van de NAVO-bijeenkomst van ministers van Buitenlandse Zaken in Helsingborg, met deelname van NAVO-secretaris-generaal Mark Rutte. Met dit gastheerschap laat Zweden zien de ambitie te hebben een actieve en constructieve bondgenoot binnen de NAVO te zijn.

Op donderdag 21 mei organiseerde minister van Buitenlandse Zaken Maria Malmer Stenergard een ontvangst op Sofiero Slott, bijgewoond door het koningspaar en premier Ulf Kristersson.

Lees hier meer over de NAVO-bijeenkomst van ministers van Buitenlandse Zaken in Helsingborg: Meer informatie

 

Foto ontvangst op Sofiero: Svante Rinalder / Government Offices of Sweden